Here I am!







Dearest all, 

Here is my first blog driven by my needs of communication and personalisation. 
After a long time wanting to create a space for my own, here I am. 

The name is "My María Your María" because I wanted to share my thoughts and lifestyle with you. So this blog is from María to you.
I hope you enjoy it.


Este es mi primer blog movido por una necesidad de comunicación y personalización. 
Después de un largo tiempo queriendo crear mi propio espacio, aquí estoy. 

El nombre es "My María Your María" o en español, 'Mi María Tu María' porque quería compartir mis pensamientos y estilo de vida contigo. Así que este blog es de María para ti.
Espero que te guste.


María

2 comments:

  1. Dearest María, Great way to start a new year. I am so much looking forward to reading all about everything you have to say.

    ReplyDelete
  2. Thank you :) I will try to post every week and I'm very exited too.

    ReplyDelete

comments powered by Disqus